Prigovori, primjedbe i pohvale pacijenata

Kako podnijeti prigovor, primjedbu ili pohvalu u JUDZKS?

Poštovani pacijenti!

Nadamo se da ste zadovoljni uslugama koje dobijate u našoj Ustanovi i da ćete svoje zadovoljstvo izraziti dostavljanjem pismene pohvale za naše osoblje putem pošte, e-maila ili obrasca Ob-1 koji se nalazi u svim službama Ustanove.

Ako, međutim, niste zadovoljni uslugama koje ste u našoj Ustanovi primili od ljekara, medicinske sestre/tehničara ili drugog člana osoblja, ili želite da se žalite po bilo kojem drugom osnovu, molimo Vas da nas o tome izvijestite što prije – najbolje tokom istog dana.
Mi imamo Proceduru za postupanje po Vašim žalbama i izvodimo praktične procedure kao dio sistema za poboljšanje kvaliteta i sigurnosti Vaše zaštite.

Ukratko o mogućim načinima žalbe:

  1. USMENA ŽALBA – molimo da svako Vaše nezadovoljstvo pokušate riješiti usmenim putem kroz razgovor sa uposlenicima ili odgovornim osobama službe/doma zdravlja.
  2. ZVANIČNI PRIGOVOR – ako želite da Vaš prigovor razmatra Komisija za prigovore pacijenata JUDZKS i da dobijete odluku generalnog direktora Ustanove, možete podnijeti zvaničan, potpisan prigovor sa svim kontakt detaljima i pojedinostima na koje se žalite, na Protokol Ustanove (Vrazova 11) ili kod tehničkog sekretara direktora doma zdravlja kojem pripadate. (obrazac za podnošenje prigovora Ob-2)
  3. PISANJE PRIMJEDBE – u svim službama Ustanove nalaze se obrasci Ob-1 na koje možete napisati svoju primjedbu. Napominjemo da će Vašu primjedbu razmotriti odgovorna lica službe, ali Vam se po njoj neće dostavljati odgovor.
  4. PISANJE ŽALBE PUTEM E-MAILA – Vašu žalbu možete dostaviti i putem e-maila direktoru doma zdravlja na koji se žalite. Odgovorna lica će pokušati riješiti Vašu žalbu na nivou organizacione jedinice, ali Vašu žalbu neće tretirati Komisija za prigovore pacijenata i po njoj nećete dobiti odluku generalnog direktora Ustanove. (veza na e-mail adrese)

Detaljnije o načinima žalbe i o tome ko može podnijeti prigovor i kako se prigovor rješava, pročitajte OVDJE.

IZNESITE SVOJE MIŠLJENJE I POMOZITE NAM DA POBOLJŠAMO NAŠ RAD

NAŠ CILJ JE:

  • poboljšati kvalitet usluga
  • bilo koji problem riješiti brzo i djelotvorno
  • imati zadovoljnog pacijenta