Javna Ustanova Dom Zdravlja Kantona Sarajevo

Search
Close this search box.

Javna Ustanova

Dom Zdravlja Kantona Sarajevo

Search
Close this search box.

Call centar JUDZKS

Proteklo je šest mjeseci od početka rada prvog Call centra u sklopu Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo. Kao što smo i obećali u aprilu, ostvarili smo naš cilj i poboljšali komunikaciju sa pacijentima. Podsjećanja radi, platforma podržava glasovni poziv, e-mail komunikaciju i chat opciju. U jednom trenutku, istovremeno Call centar može primiti 100 poziva, a u slučaju da su svi agenti zauzeti, postoji mogućnost povratnog poziva ka pacijentu i rješavanju njegovih zahtjeva, što će u u konačnici biti veliki benefit za osiguranike zdravstvenih usluga Kantona Sarajevo.

Mjesečni izvještaji i statistika svjedoče tendenciji rasta usluge.

Napravili smo osvrt na protekli mjesec. Izvještaji za oktobar kažu, da je evidentiran 15.161 poziv, 2.659 e-mailova te da je ukupno realizovano 13.786 zahtjeva naših pacijenata.

 Cilj je bio unaprijediti primarnu zdravstvenu zaštitu, omogućiti bržu komunikaciju sa porodičnim ljekarom i kao rezultat toga iznašli smo upotrebljivo i savremeno rješenje, uspostavljen je novi trend u zdravstvenom sistemu. Nećemo stati na tome, konstantno radimo na nadogradnji i prilagodbi mehanizma, na obostrano zadovoljstvo i pacijenta i zaposlenika Ustanove, kazao je Generalni direktor  JUDZKS doc. dr.sc. Abel Baltić.

U prilog tome govore pohvale koje svakodnevno pristižu na našu adresu.

-Zahvaljujem se dežurnoj osobi na ljubaznosti i na dobro organizovanom Call centru. Bio sam iznenađen da je to moguće, ali sam poslije zakazanog termina zadovoljan što ne moram da idem u “Vrazovu” i lično zakažem termin, naveo je u e-mailu zadovoljni pacijent K.S iz Sarajeva.

Radno vrijeme Call centra je u dvije smjene radnim danimai to:

  – od 7.30 do 20.30. sati

Subotom radi u prvoj smjeni, od 7.30. do 15.00. sati, a nedjeljom ne radi.