Proteklo je šest mjeseci od početka rada prvog Call centra u sklopu Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo. Kao što smo i obećali u aprilu, ostvarili smo naš cilj i poboljšali komunikaciju sa pacijentima. Podsjećanja radi, platforma podržava glasovni poziv, e-mail komunikaciju i chat opciju. U jednom trenutku, istovremeno Call centar može primiti 100 poziva, a u slučaju da su svi agenti zauzeti, postoji mogućnost povratnog poziva ka pacijentu i rješavanju njegovih zahtjeva, što će u u konačnici biti veliki benefit za osiguranike zdravstvenih usluga Kantona Sarajevo.
Mjesečni izvještaji i statistika svjedoče tendenciji rasta usluge.
Napravili smo osvrt na protekli mjesec. Izvještaji za oktobar kažu, da je evidentiran 15.161 poziv, 2.659 e-mailova te da je ukupno realizovano 13.786 zahtjeva naših pacijenata.
Cilj je bio unaprijediti primarnu zdravstvenu zaštitu, omogućiti bržu komunikaciju sa porodičnim ljekarom i kao rezultat toga iznašli smo upotrebljivo i savremeno rješenje, uspostavljen je novi trend u zdravstvenom sistemu. Nećemo stati na tome, konstantno radimo na nadogradnji i prilagodbi mehanizma, na obostrano zadovoljstvo i pacijenta i zaposlenika Ustanove, kazao je Generalni direktor JUDZKS doc. dr.sc. Abel Baltić.
U prilog tome govore pohvale koje svakodnevno pristižu na našu adresu.
-Zahvaljujem se dežurnoj osobi na ljubaznosti i na dobro organizovanom Call centru. Bio sam iznenađen da je to moguće, ali sam poslije zakazanog termina zadovoljan što ne moram da idem u “Vrazovu” i lično zakažem termin, naveo je u e-mailu zadovoljni pacijent K.S iz Sarajeva.
- Kontakt broj Call centra: 033 258 200
- Email Call centra: callcentar@judzks.ba
Radno vrijeme Call centra je u dvije smjene radnim danima, i to:
– od 7.30 do 20.30. sati
Subotom radi u prvoj smjeni, od 7.30. do 15.00. sati, a nedjeljom ne radi.