Prigovori, primjedbe i pohvale
Kako podnijeti prigovor/primjedbu ili pohvalu JUDZKS?
Poštovani pacijenti!
Nadamo se da ste zadovoljni uslugama koje dobijate u našoj Ustanovi i da ćete svoje zadovoljstvo izraziti dostavljanjem pismene pohvale za naše osoblje putem pošte, e-maila ili obrasca Ob-1 koji se nalazi u svim službama Ustanove.
Ako, međutim, niste zadovoljni uslugama koje ste u našoj Ustanovi primili od ljekara, medicinske sestre/tehničara ili drugog člana osoblja, ili želite da se žalite po bilo kojem drugom osnovu, molimo Vas da nas o tome izvijestite što prije – najbolje tokom istog dana.
Mi imamo Proceduru za postupanje po Vašim žalbama i izvodimo praktične procedure kao dio sistema za poboljšanje kvaliteta i sigurnosti Vaše zaštite.
Ukratko o mogućim načinima žalbe:
- USMENA ŽALBA – molimo da svako Vaše nezadovoljstvo pokušate riješiti usmenim putem kroz razgovor sa uposlenicima ili odgovornim osobama službe/doma zdravlja.
- ZVANIČNI PRIGOVOR – ako želite da Vaš prigovor razmatra Komisija za prigovore pacijenata JUDZKS i da dobijete odluku generalnog direktora Ustanove, možete podnijeti zvaničan, potpisan prigovor sa svim kontakt detaljima i pojedinostima na koje se žalite, na Protokol Ustanove (Vrazova 11) ili kod tehničkog sekretara direktora doma zdravlja kojem pripadate. (obrazac za podnošenje prigovora Ob-2)
- PISANJE PRIMJEDBE – u svim službama Ustanove nalaze se obrasci Ob-1 na koje možete napisati svoju primjedbu. Napominjemo da će Vašu primjedbu razmotriti odgovorna lica službe, ali Vam se po njoj neće dostavljati odgovor.
- PISANJE ŽALBE PUTEM E-MAILA – Vašu žalbu možete dostaviti i putem e-maila direktoru doma zdravlja na koji se žalite. Odgovorna lica će pokušati riješiti Vašu žalbu na nivou organizacione jedinice, ali Vašu žalbu neće tretirati Komisija za prigovore pacijenata i po njoj nećete dobiti odluku generalnog direktora Ustanove. (e-mail adresa: judzks@judzks.ba)
Detaljnije o načinima žalbe i o tome ko može podnijeti prigovor i kako se prigovor rješava, pročitajte OVDJE.
IZNESITE SVOJE MIŠLJENJE I POMOZITE NAM DA POBOLJŠAMO NAŠ RAD
NAŠ CILJ JE:
- poboljšati kvalitet usluga
- bilo koji problem riješiti brzo i djelotvorno
- imati zadovoljnog pacijenta